Σάββατο 6 Μαρτίου 2010

ΤΡΩΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ


Ο Τρωικός πόλεμος

Πρόλογος:
Πανω στης Τροιας τα βουνα που'ναι σαν κωλομέρια
καθότανε ο Όμηρος με την ψωλή στα χέρια
Καθως μαλακιζότανε και σκόρπαγε το χύσι
του' ρθε η θεία έμπνευση το έπος του ν'αρχίσει

ΡΑΨΩΔΙΑ Α'

Μενελαος:
Εχαθηκε Αγαμεμνωνα μου κλεψαν τον Λενακι
και αλλος τωρα χαιρεται τ' ωραιο της μουνακι
Εφυγε η Ελενη μου με τον ωραιο Παρη
σαν να μην ειχα και εγω αρχιδια και παπαρι
Στο λεω Αγαμεμνωνα, στο λεω αν δεν γυρισει
εγω στο γιο του Πριαμου θα παω να με γαμησει

Αγαμεμνων:
Ησυχασε Μενελαε μην κανεις σαν μωρο
το ξερεις πως τις πουστιες εγω τις τιμωρω.
Θα τον βουτηξω τον μπινε και θε να βλαστημισει
την ωρα που αποφασισε να σου την εγαμησει

Αιας:
Φιλε μου Αγαμεμνωνα, φιλε Μενελαε γεια σου
ή οπως λεν κι οι συχρονοι, ψωλη μου στα μεριά σου.
Το εμαθα Μενελαε μεγαλε μου μαλακα
στην εσκασε ο ψωλαράς και στόχωσε στη μάπα.
Κι αν η Ελενη σου'φυγε, δικη σου ειν' η βλακεια
ομως μην απελπιζεσαι σου μεν' η μαλακια

Αγαμεμνων:
Εδω που σε καλεσαμε, σ'εχουμ' αναγκη Αια,
μην τον πειραζεις το λοιπον ετουτον τον μαλεα.
Να το σκεφτουμε το λοιπον το τι μπορει να γινει
και την μεγαλη προσβολη γρηγορα να ξεπλυνει.

Αιας:
Τι διαολο Αγαμεμνωνα γιατι με λενε Αια
ακομα δεν τελειωσες και μου' ρθε η ιδεα.
Εγω προτεινω το λοιπον να μεταμφιεστουμε
και μυστικοι αστυνομικοι στην Τροια οι δυο να μπουμε.
Εγω του τμηματος ηθων και συ της ασφαλειας
θα εχουμε κι ενα ενταλμα για χαριν ευκολιας.
Ζηταμε απ'τον Πριαμο εξεταση να γινει
για να μπορει ο Παρης τους ελευθερα να χυνει.
Τις γκομενες στα πεταχτα τις εξεταζεις ολες
μα την Ελενη αργα-αργα την ψαχνεις με τις ωρες.
Της βρισκεις ταχα συφιλη και υπερμετρωπια
την περνουμε για την Συγγρου να γινει η θεραπεια.
Κι ετσι λοιπον στα γρηγορα και διχως φασαρια
στην Σπαρτη την πηγαινουμε και ληγει η ιστορια.

Αγαμεμνων:
Καλη ειναι η ιδεα σου, μα αν μας ανακαλυψει
θα μας γαμησει και τους δυο και μαλιστα με στηση
Εγω προτεινω το λοιπον επιθεση απ'το στολο μας
γιατι με την ιδεα σου θα χασουμε τον κωλο μας.
Και δεν το θελω ουτε εγω ουτε κανενας αλλος
αφου δεν γαμηθηκα μικρος να γαμηθω μεγαλος.

Μενελαος:
Αδελφια καντε γρηγορα, καθε λεπτο που μπαινει
ο Παρης στο κρεβατι του γαμαει την Ελενη,
Φερτε μου την Ελενη μου, κι αν καποιος το θελησει
πολυ ευχαριστως καθομαι μετα να με γαμησει.

Αιας:
Ας τα μπινελίκια σου κι εμεις δεν τα μασαμε
το ξερεις δε πολυ καλα πως κωλο μεις γαμαμε.
Εμεις τα καταφερνουμε να μπαλωθει η ζημια σου,
αει ψαξε τωρα μοναχος για να' βρεις τον γιατρειά σου

ΡΑΨΩΔΙΑ Β'

Μαζευτηκε λοιπον στρατος με δορατα κι ασπιδες
στην τροια να μπουκαρουνε και να τα κανουν βιδες.
Την ωρα που πηγαινανε στα πλοια για να μπουνε
ρωτουν τον Καλχα να τους πει τι τρεχει και αργουνε.
Την κορη του Αγαμεμνωνα ο Διας τη γουσταρει
με "πικου-πικου" θεϊκο την καβλα να καλμαρει.
Τηλεφωναει στο χωριο και λεει στην Κλητεμνιστρα
"ο Διας την κορη μας ζητα γρηγορα,στα ισα".
Και η Ιφιγενεια εφτασε μετα απο μια ωρα
και ζητησε απο δάυτον να την εσφαξουν τωρα.
Γιατι πολυ το γουσταρε ο Διας να την παρει
να νιωσουνε τα σκελια της το θεϊκο παπαρι
Κι ετσι η ουσια εγινε και φυγαν για την Τροια,
σαν αργηγο τους ειχανε του Μενελαου τα τρια.

ΡΑΨΩΔΙΑ Γ'

Καθως ο Παρης ξεσκιζε την Ωμορφη Ελενη
μαντατοφορος ερχεται και στο παλατι μπαινει
"Μας την επεσαν οι Ελληνες κι ερχονται καβλωμενοι
να μας γαμησουνε γιατι τους πηραμε την Ελενη"
Ηχυσανε οι σαλπιγγες, σαστησανε οι Τρωες
ομως ο Παρης τιποτε, γαμουσε με τις ωρες
Ηρθε τοτε ο Πριαμος για να τον απειλησει
πως αμα δεν εσηκωθει θα τον ευνουχίσει.
Κι ο Παρης εσηκωθηκε αφησε το γαμήσι
στα καστρα πανω ανεβηκε του ελληνες να σκισει.
Κατεβηκαν οι Ελληνες απ' τα μεγαλα πλοια
κι ορμησανε ομαδικως να παρουνε την Τροια.
Επαραταχτηκαν λοιπον να ξιγιθουν αντρικια
κι αρχισανε οι αρχηγοι να ριχνουν μπινελικια.

Μενελαος:
Παρη εισαι κωλοπαιδο και κερατο μεγαλο
γουσταρω την ψωλαρα μου στον κωλο σου να βαλω

Παρης:
Ξεφωνημενη αδελφη, πολεμιστη της πλακας
μου το'πε σημερα η Λενιω, εισαι τσιμπουκαρπαχτρας
Αλητη Αγαμεμνωνα τσαχπινογαργαλιαρη
κανενας μεχρι σημερα δεν γαμησε τον Παρη.

Αγαμεμνων:
Βλεπεις εκεινο το βουνο που' ναι γεματο ρυζι
θυμασε που σε γαμαγα και μου'λεγες μυριζει?

Παρης:
Βλεπεις στο καστρο το ψηλο που αραπης κατεβαινει
κρατα τον πουτσο του σφιχτα κι εσενα περιμενει.
Τα μπινελικια πεφτανε μην τα πολυλογουμε
υπαρχουν και ανηλικα και παρεξηγηθουμε.
Κι αρχισε η συγκρουση ορμισαν οι φανταροι
και 15 ελληνες κυκλωσανε τον Παρη.

Μενελαος:
Κρατατε τονε τον μπινε, ανοιχτε του τα ποδια
να του ανοιξω τον πρωκτο για να χωρανε βοδια.

Παρέκβαση:
Την ωρα εκεινη πινανε στον Ολυμπο δυο ουζα
και ειδανε απο ψηλα πως πανε για παρτουζα
και πεσαν τοτε κεραυνοι και επεσε σκοταδι
ακουστηκε και μια φωνη: "αφηστε τον τον Παρη"
Η Αφροδιτη εφανηκε μεσα απο την θωλουρα
και εριξε στους ελληνες μια γερη μαστουρα.
Κι ετσι ο Παρης γλυτωσε τον κωλο του  μη  σκισουν
μεσα στο καστρο κρυφτηκε να μη τονε γαμησουν.

ΡΑΨΩΔΙΑ Δ'

Γιναμε μαχες αρκετες, περασαν ζεστες χιονια
τιποτα δεν καταφεραν για αλλα δεκα χρονια.
Μπρος απ' το καστρο το ψηλο με τα γερα τα τειχη
οι ελληνες καθωντουσαν και βλαστημουν την τυχη.

Αγαμεμνων:
Γαμω την τρελλα μου γαμω, τι θελω εδω ο μαλακας
μακρια απο το σπιτι μου μ'εναν στρατο της πλακας.
Μενελαε κωλοπαιδο ξεχασε την Ελενη,
γιατι αν κατσουμε εδω την εχουμε χεσμενη.
Οι Τρωες μας δουλευουνε και παρτε το χαμπαρι,
τα τειχη αυτα δεν πεφτουνε μ'αξινα και με φτιαρι.

Παρέκβαση:
Ως κι ο πανουργος Οδυσσευς ειχε κι αυτος σαστισει
κι οσο κι αν σκεφτοτανε δεν εβρισκε τη λυση.
Αχ Οδυσσεα ελεγε εισαι μεγαλος βλακας
ποιος του' πε του Μενελαου να γεννηθει μαλακας.
Κι ετσι τον Παρη αφησε να τον κερατωνει
και στην ελενης το μουνι τον πουτσο του να χωνει
Τι φταιω εγω για ολα αυτα ν'αφησω την καλη μου
και δεκα χρονια να τραβω στην Τροια το πουλι μου.
Αυτα κι αλλα σκεφτοτανε ματι χωρις να κλεισει
και τους θεους παρακαλει για να' βρει καποια λυση.
Κι ενω στην τρυπια του σκηνη μια μερα ξαπλωμενος
εχαιδευε τον πουτσο του που' ταν σηκωμενος.
Και τα μεγαλα αρχιδια του κρεμωντουσαν με χαρη
να' σου μπροστα του η Αθηνα μ' ασπιδα και κονταρι
Σηκωνει τη χλαμιδα της, του δειχνει το μουνι της
σκυβει του λεει στο αυτι με τη γλυκια φωνη της.

Αθηνα:
Ω πολυμηχανε Οδυσσευα απ' τα ουρανια υψη
στο πατρικο σου το νησί σε κοιταζα με θλιψη.
Της Πηνελοπης το μουνι να το γαμας με λυσσα
κατεβαινα απο ψηλα και σου' γλυφα τα χυσια.
Ειμαι απο τοτε ανησυχη και δεν θα ησυχασω
τον πουτσο σου που λαχταρω αν δεν τον δοκιμασω.
Εγω σου δινω το κλειδι την Τροια για να παρεις,
μα θελω σαν ανταλλαγμα να μου τον εφορμαρεις.

Παρέκβαση:
Ο Οδυσσεας το σκεφτηκε, το μασαγε ωρα λιγη
κι ειδε πως ηταν δυσκολο πολύ να τ'αποφυγει.
Της βαζει μια τρικλοποδια την ξαπλωσε στο χωμα
κι απ' την πολυ την καβλα του θα την γαμουσε ακομα
Μα ο νους του πηγε στη δουλεια, σηκωθηκε ξανα
σκουπιζει την ψωλαρα του και λεει στην Αθηνα"
Μικρη πουτανα στο κανα και τουτο το χατηρι
ξερνα το κολπο γρηγορα και σπασε. Αει συχτηρι"
Το κολπο του ξεφουρνησε η προστυχη Αθηνα
τα ξερετε απ' τον Ομηρο να μην τα λεω ξανα.
Εφτιαξε αλογο ψηλο περιπου τριαντα μετρα
που ηταν ολο ξυλινο και οχι απο πετρα
Μεσα στην κουφια του κοιλια κρυφτηκανε μ'ελπιδα
και κοβανε την κινηση απ' την κωλοτρυπιδα.
Οι τρωες που στο βαθος τους μαλακες ηταν ολοι
εγκρεμισαν τα τειχη τους και μπήκαν μες την πολη.
Ειχε νυχτωσει για καλα κι οι Τρωες κουρασμενοι
στα μαλακα κρεβατια τους πεσαν ευτυχισμενοι
Μα ξαφνου μεσα στη νυχτια και στο βαθυ σκοταδι
ξεχυθηκαν απο παντου σαν να' ταν απ' τον Αδη.
Ειπε ο Οδυσσεας δυνατα "Ορματε τωρα ολοι"
και απ' του αλογου την κοιλια ξεχυθηκαν στην πολη.
Με φοβερους αλλαλαγμους, αναβαν τα δαβλια τους
ενω με τ'αλλο χερι τους κρατουσαν τα καβλια τους.
Μεσα στα σπιτια μπαινανε της Τροια οι βαρβαροι
γυναικες ή αντρες βρισκανε τους χωναν το παπαρι.
Οι Τρωες απ 'τον υπνο τους ξυπνησαν τρομαγμενοι
και ποτε τον εφαγανε μυστηριο τους μενει.
Του κακου φωναζε ο Οδυσσευς να τους σκοτωσουν ολους
οι Ελληνες ακρατητοι τους ξεσκιζαν τους κωλους.
Κι ετσι το πηρα αποφαση πως για να πεσει η Τροια
να πεσουνε πρωτα επρεπε και τα δικα τους τρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: