Σάββατο 6 Μαρτίου 2010

ΤΡΩΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ


Ο Τρωικός πόλεμος

Πρόλογος:
Πανω στης Τροιας τα βουνα που'ναι σαν κωλομέρια
καθότανε ο Όμηρος με την ψωλή στα χέρια
Καθως μαλακιζότανε και σκόρπαγε το χύσι
του' ρθε η θεία έμπνευση το έπος του ν'αρχίσει

ΡΑΨΩΔΙΑ Α'

Μενελαος:
Εχαθηκε Αγαμεμνωνα μου κλεψαν τον Λενακι
και αλλος τωρα χαιρεται τ' ωραιο της μουνακι
Εφυγε η Ελενη μου με τον ωραιο Παρη
σαν να μην ειχα και εγω αρχιδια και παπαρι
Στο λεω Αγαμεμνωνα, στο λεω αν δεν γυρισει
εγω στο γιο του Πριαμου θα παω να με γαμησει

Αγαμεμνων:
Ησυχασε Μενελαε μην κανεις σαν μωρο
το ξερεις πως τις πουστιες εγω τις τιμωρω.
Θα τον βουτηξω τον μπινε και θε να βλαστημισει
την ωρα που αποφασισε να σου την εγαμησει

Αιας:
Φιλε μου Αγαμεμνωνα, φιλε Μενελαε γεια σου
ή οπως λεν κι οι συχρονοι, ψωλη μου στα μεριά σου.
Το εμαθα Μενελαε μεγαλε μου μαλακα
στην εσκασε ο ψωλαράς και στόχωσε στη μάπα.
Κι αν η Ελενη σου'φυγε, δικη σου ειν' η βλακεια
ομως μην απελπιζεσαι σου μεν' η μαλακια

Αγαμεμνων:
Εδω που σε καλεσαμε, σ'εχουμ' αναγκη Αια,
μην τον πειραζεις το λοιπον ετουτον τον μαλεα.
Να το σκεφτουμε το λοιπον το τι μπορει να γινει
και την μεγαλη προσβολη γρηγορα να ξεπλυνει.

Αιας:
Τι διαολο Αγαμεμνωνα γιατι με λενε Αια
ακομα δεν τελειωσες και μου' ρθε η ιδεα.
Εγω προτεινω το λοιπον να μεταμφιεστουμε
και μυστικοι αστυνομικοι στην Τροια οι δυο να μπουμε.
Εγω του τμηματος ηθων και συ της ασφαλειας
θα εχουμε κι ενα ενταλμα για χαριν ευκολιας.
Ζηταμε απ'τον Πριαμο εξεταση να γινει
για να μπορει ο Παρης τους ελευθερα να χυνει.
Τις γκομενες στα πεταχτα τις εξεταζεις ολες
μα την Ελενη αργα-αργα την ψαχνεις με τις ωρες.
Της βρισκεις ταχα συφιλη και υπερμετρωπια
την περνουμε για την Συγγρου να γινει η θεραπεια.
Κι ετσι λοιπον στα γρηγορα και διχως φασαρια
στην Σπαρτη την πηγαινουμε και ληγει η ιστορια.

Αγαμεμνων:
Καλη ειναι η ιδεα σου, μα αν μας ανακαλυψει
θα μας γαμησει και τους δυο και μαλιστα με στηση
Εγω προτεινω το λοιπον επιθεση απ'το στολο μας
γιατι με την ιδεα σου θα χασουμε τον κωλο μας.
Και δεν το θελω ουτε εγω ουτε κανενας αλλος
αφου δεν γαμηθηκα μικρος να γαμηθω μεγαλος.

Μενελαος:
Αδελφια καντε γρηγορα, καθε λεπτο που μπαινει
ο Παρης στο κρεβατι του γαμαει την Ελενη,
Φερτε μου την Ελενη μου, κι αν καποιος το θελησει
πολυ ευχαριστως καθομαι μετα να με γαμησει.

Αιας:
Ας τα μπινελίκια σου κι εμεις δεν τα μασαμε
το ξερεις δε πολυ καλα πως κωλο μεις γαμαμε.
Εμεις τα καταφερνουμε να μπαλωθει η ζημια σου,
αει ψαξε τωρα μοναχος για να' βρεις τον γιατρειά σου

ΡΑΨΩΔΙΑ Β'

Μαζευτηκε λοιπον στρατος με δορατα κι ασπιδες
στην τροια να μπουκαρουνε και να τα κανουν βιδες.
Την ωρα που πηγαινανε στα πλοια για να μπουνε
ρωτουν τον Καλχα να τους πει τι τρεχει και αργουνε.
Την κορη του Αγαμεμνωνα ο Διας τη γουσταρει
με "πικου-πικου" θεϊκο την καβλα να καλμαρει.
Τηλεφωναει στο χωριο και λεει στην Κλητεμνιστρα
"ο Διας την κορη μας ζητα γρηγορα,στα ισα".
Και η Ιφιγενεια εφτασε μετα απο μια ωρα
και ζητησε απο δάυτον να την εσφαξουν τωρα.
Γιατι πολυ το γουσταρε ο Διας να την παρει
να νιωσουνε τα σκελια της το θεϊκο παπαρι
Κι ετσι η ουσια εγινε και φυγαν για την Τροια,
σαν αργηγο τους ειχανε του Μενελαου τα τρια.

ΡΑΨΩΔΙΑ Γ'

Καθως ο Παρης ξεσκιζε την Ωμορφη Ελενη
μαντατοφορος ερχεται και στο παλατι μπαινει
"Μας την επεσαν οι Ελληνες κι ερχονται καβλωμενοι
να μας γαμησουνε γιατι τους πηραμε την Ελενη"
Ηχυσανε οι σαλπιγγες, σαστησανε οι Τρωες
ομως ο Παρης τιποτε, γαμουσε με τις ωρες
Ηρθε τοτε ο Πριαμος για να τον απειλησει
πως αμα δεν εσηκωθει θα τον ευνουχίσει.
Κι ο Παρης εσηκωθηκε αφησε το γαμήσι
στα καστρα πανω ανεβηκε του ελληνες να σκισει.
Κατεβηκαν οι Ελληνες απ' τα μεγαλα πλοια
κι ορμησανε ομαδικως να παρουνε την Τροια.
Επαραταχτηκαν λοιπον να ξιγιθουν αντρικια
κι αρχισανε οι αρχηγοι να ριχνουν μπινελικια.

Μενελαος:
Παρη εισαι κωλοπαιδο και κερατο μεγαλο
γουσταρω την ψωλαρα μου στον κωλο σου να βαλω

Παρης:
Ξεφωνημενη αδελφη, πολεμιστη της πλακας
μου το'πε σημερα η Λενιω, εισαι τσιμπουκαρπαχτρας
Αλητη Αγαμεμνωνα τσαχπινογαργαλιαρη
κανενας μεχρι σημερα δεν γαμησε τον Παρη.

Αγαμεμνων:
Βλεπεις εκεινο το βουνο που' ναι γεματο ρυζι
θυμασε που σε γαμαγα και μου'λεγες μυριζει?

Παρης:
Βλεπεις στο καστρο το ψηλο που αραπης κατεβαινει
κρατα τον πουτσο του σφιχτα κι εσενα περιμενει.
Τα μπινελικια πεφτανε μην τα πολυλογουμε
υπαρχουν και ανηλικα και παρεξηγηθουμε.
Κι αρχισε η συγκρουση ορμισαν οι φανταροι
και 15 ελληνες κυκλωσανε τον Παρη.

Μενελαος:
Κρατατε τονε τον μπινε, ανοιχτε του τα ποδια
να του ανοιξω τον πρωκτο για να χωρανε βοδια.

Παρέκβαση:
Την ωρα εκεινη πινανε στον Ολυμπο δυο ουζα
και ειδανε απο ψηλα πως πανε για παρτουζα
και πεσαν τοτε κεραυνοι και επεσε σκοταδι
ακουστηκε και μια φωνη: "αφηστε τον τον Παρη"
Η Αφροδιτη εφανηκε μεσα απο την θωλουρα
και εριξε στους ελληνες μια γερη μαστουρα.
Κι ετσι ο Παρης γλυτωσε τον κωλο του  μη  σκισουν
μεσα στο καστρο κρυφτηκε να μη τονε γαμησουν.

ΡΑΨΩΔΙΑ Δ'

Γιναμε μαχες αρκετες, περασαν ζεστες χιονια
τιποτα δεν καταφεραν για αλλα δεκα χρονια.
Μπρος απ' το καστρο το ψηλο με τα γερα τα τειχη
οι ελληνες καθωντουσαν και βλαστημουν την τυχη.

Αγαμεμνων:
Γαμω την τρελλα μου γαμω, τι θελω εδω ο μαλακας
μακρια απο το σπιτι μου μ'εναν στρατο της πλακας.
Μενελαε κωλοπαιδο ξεχασε την Ελενη,
γιατι αν κατσουμε εδω την εχουμε χεσμενη.
Οι Τρωες μας δουλευουνε και παρτε το χαμπαρι,
τα τειχη αυτα δεν πεφτουνε μ'αξινα και με φτιαρι.

Παρέκβαση:
Ως κι ο πανουργος Οδυσσευς ειχε κι αυτος σαστισει
κι οσο κι αν σκεφτοτανε δεν εβρισκε τη λυση.
Αχ Οδυσσεα ελεγε εισαι μεγαλος βλακας
ποιος του' πε του Μενελαου να γεννηθει μαλακας.
Κι ετσι τον Παρη αφησε να τον κερατωνει
και στην ελενης το μουνι τον πουτσο του να χωνει
Τι φταιω εγω για ολα αυτα ν'αφησω την καλη μου
και δεκα χρονια να τραβω στην Τροια το πουλι μου.
Αυτα κι αλλα σκεφτοτανε ματι χωρις να κλεισει
και τους θεους παρακαλει για να' βρει καποια λυση.
Κι ενω στην τρυπια του σκηνη μια μερα ξαπλωμενος
εχαιδευε τον πουτσο του που' ταν σηκωμενος.
Και τα μεγαλα αρχιδια του κρεμωντουσαν με χαρη
να' σου μπροστα του η Αθηνα μ' ασπιδα και κονταρι
Σηκωνει τη χλαμιδα της, του δειχνει το μουνι της
σκυβει του λεει στο αυτι με τη γλυκια φωνη της.

Αθηνα:
Ω πολυμηχανε Οδυσσευα απ' τα ουρανια υψη
στο πατρικο σου το νησί σε κοιταζα με θλιψη.
Της Πηνελοπης το μουνι να το γαμας με λυσσα
κατεβαινα απο ψηλα και σου' γλυφα τα χυσια.
Ειμαι απο τοτε ανησυχη και δεν θα ησυχασω
τον πουτσο σου που λαχταρω αν δεν τον δοκιμασω.
Εγω σου δινω το κλειδι την Τροια για να παρεις,
μα θελω σαν ανταλλαγμα να μου τον εφορμαρεις.

Παρέκβαση:
Ο Οδυσσεας το σκεφτηκε, το μασαγε ωρα λιγη
κι ειδε πως ηταν δυσκολο πολύ να τ'αποφυγει.
Της βαζει μια τρικλοποδια την ξαπλωσε στο χωμα
κι απ' την πολυ την καβλα του θα την γαμουσε ακομα
Μα ο νους του πηγε στη δουλεια, σηκωθηκε ξανα
σκουπιζει την ψωλαρα του και λεει στην Αθηνα"
Μικρη πουτανα στο κανα και τουτο το χατηρι
ξερνα το κολπο γρηγορα και σπασε. Αει συχτηρι"
Το κολπο του ξεφουρνησε η προστυχη Αθηνα
τα ξερετε απ' τον Ομηρο να μην τα λεω ξανα.
Εφτιαξε αλογο ψηλο περιπου τριαντα μετρα
που ηταν ολο ξυλινο και οχι απο πετρα
Μεσα στην κουφια του κοιλια κρυφτηκανε μ'ελπιδα
και κοβανε την κινηση απ' την κωλοτρυπιδα.
Οι τρωες που στο βαθος τους μαλακες ηταν ολοι
εγκρεμισαν τα τειχη τους και μπήκαν μες την πολη.
Ειχε νυχτωσει για καλα κι οι Τρωες κουρασμενοι
στα μαλακα κρεβατια τους πεσαν ευτυχισμενοι
Μα ξαφνου μεσα στη νυχτια και στο βαθυ σκοταδι
ξεχυθηκαν απο παντου σαν να' ταν απ' τον Αδη.
Ειπε ο Οδυσσεας δυνατα "Ορματε τωρα ολοι"
και απ' του αλογου την κοιλια ξεχυθηκαν στην πολη.
Με φοβερους αλλαλαγμους, αναβαν τα δαβλια τους
ενω με τ'αλλο χερι τους κρατουσαν τα καβλια τους.
Μεσα στα σπιτια μπαινανε της Τροια οι βαρβαροι
γυναικες ή αντρες βρισκανε τους χωναν το παπαρι.
Οι Τρωες απ 'τον υπνο τους ξυπνησαν τρομαγμενοι
και ποτε τον εφαγανε μυστηριο τους μενει.
Του κακου φωναζε ο Οδυσσευς να τους σκοτωσουν ολους
οι Ελληνες ακρατητοι τους ξεσκιζαν τους κωλους.
Κι ετσι το πηρα αποφαση πως για να πεσει η Τροια
να πεσουνε πρωτα επρεπε και τα δικα τους τρια.

Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2010

ΒΟΥΚΟΛΙΚΑ ΑΣΜΑΤΑ

ΒΟΥΚΟΛΙΚΑ ΑΣΜΑΤΑ 

1)
ΗΡΘΕ ΠΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ,
ΠΟΥΤΣΟ ΠΟΥ ΘΑ ΦΑΣ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ!
ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΣΟΥ ΘΑ ΦΑΡΔΥΝΟΥΝ,
ΤΟ ΚΩΛΙ ΣΟΥ ΘΑ ΤΟ ΧΥΝΟΥΝ!
ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΦΑΣ ΚΑΛΑ,
ΑΝΤΕ ΡΕ, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

2)
ΑΡΧΙΣΑΝΕ ΟΙ ΜΠΑΝΑΝΙΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝΕ ΜΠΑΝΑΝΕΣ,
ΤΑ' ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΟΥ, ΧΤΥΠΑΝΕ ΣΑΝ ΚΑΜΠΑΝΕΣ!


3)
ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΗΡΘΑΝΕ 40 ΠΟΥΤΣΑΡΑΔΕΣ,
ΕΣΕΝΑ ΛΕΕΙ ΨΑΧΝΑΝΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΒΔΟΜΑΔΕΣ.
ΜΑ ΕΓΩ ΔΕ ΣΕ ΡΟΥΦΙΑΝΕΨΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΑΡΑΚΙ,
ΑΡΚΕΙ ΕΣΥ ΣΕ ΜΕΝΑ ΝΑ ΣΤΗΣΕΙΣ ΚΩΛΑΡΑΚΙ!


4)
Ο ΚΩΛΟΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΖΑΧΑΡΗ
ΚΙ Ο ΠΟΥΤΣΟΣ ΜΟΥ ΚΑΦΕΣ,
ΣΕ ΣΚΙΖΩ ΚΑΙ ΣΕ ΧΥΝΩ
ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΦΡΑΠΕΣ!


5)
ΤΗΣ ΨΩΛΗΣ ΜΟΥ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ
ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟ ΕΧΕΙ ΠΑΛΙ
ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΛΟΙΠΟΝ,
ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ DEPON!


6)
ΕΝΑ ΜΟΥΝΙ ΣΤΗΝ ΚΕΡΑΣΙΑ ΚΙ Ο ΠΟΥΤΣΟΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ,
1000 ΜΕΤΑΝΟΙΕΣ ΕΚΑΝΕ ΜΟΥΝΙ ΚΑΤΕΒΑ ΚΑΤΩ.
ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΑΙΝΩ ΠΟΥΤΣΕ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΣΚΑΝΔΑΛΙΑΡΗΣ
ΚΑΙ ΠΙΑΝΕΙΣ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΥΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΞΕΧΑΡΒΑΛΙΑΖΕΙΣ.


7)
ΠΡΟΣΕΧΕ ΛΙΓΟ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΓΡΥΠΕΣ
ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΣΤΑΘΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΙΠΕΣ!


8)
ΠΑΡ'ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΤΗ ΨΩΛΗ, 45 ΠΟΝΤΟΥΣ,
4 ΔΑΧΤΥΛΑ ΧΟΝΤΡΗ & ΦΛΕΒΕΣ ΠΟΥ'ΧΕΙ ΚΟΜΠΟΥΣ,
ΠΑΠΑΡΙ ΕΧΕΙ ΣΑ ΓΡΟΘΙΑ ΚΙ ΑΡΧΙΔΙΑ ΣΑ ΤΟΥΛΟΥΜΙΑ,
ΚΑΙ ΚΡΕΜΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΚΩΛΟ ΣΟΥ ΣΑ ΣΥΡΙΑΝΑ ΛΟΥΚΟΥΜΙΑ.

9)
ΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΣΟΥ ΦΙΔΙ,
ΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΡΑΚΑΚΙ ΣΟΥ ΚΡΕΜΕΤΑΙ ΕΝΑ ΑΡΧΙΔΙ!


10)
ΑΙΓΥΠΤΙΟΙ ΒΡΗΚΑΝ ΤΟΝ ΤΡΟΧΟ,
ΚΙΝΕΖΟΙ ΤΗΝ ΠΥΞΙΔΑ
ΜΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΑΜΗΣΑΝΕ
ΠΡΩΤΟΙ ΚΩΛΟΤΡΥΠΙΔΑ.


11)
ΠΗΓΑ ΕΧΤΕΣ ΣΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ ΚΑΙ ΑΜΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΙ ΕΙΔΑ,
ΝΑ ΣΕ ΓΑΜΑΝΕ ΟΙ ΦΑΡΑΩ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΥΡΑΜΙΔΑ.


12)
ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΥΡΑΝΟΣ,
Τ'ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ AΣΤΡΑ,
Ο ΠΟΥΤΣΟΣ ΜΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΣ
ΚΙ Ο ΚΩΛΟΣ ΣΟΥ Η ΓΛΑΣΤΡΑ!!!!!!!


13)
ΠΗΡΕ Η ΠΟΥΤΣΑ ΜΟΥ ΦΩΤΙΑ ΖΗΤΑΩ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ
ΒΑΛΕ ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΟΥ ΝΕΡΟ ΚΙ ΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΗ ΣΒΗΣΕΙΣ!


14)
ΤΟΝ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΕΚΑΝΑ ΡΟΔΕΛΑ,
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΤΑ ΜΠΟΥΡΔΕΛΛΑ!


15)
ΔΕΝ ΘΕΛΩ COCA COLA ΔΕΝ ΘΕΛΩ SEVEN UP,
ΘΕΛΩ ΣΤΟ ΚΩΛΙ ΣΟΥ ΝΑ ΚΑΝΩ LIMIT UP!!!!!!!


16)
ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΕΞΩΓΗΙΝΟΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟΣ ΣΕ ΚΙΝΗΤΟ.
ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΤΑ ΠΛΗΚΤΡΑ ΠΑΙΖΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΓΕΝΝΗΤΙΚΑ ΜΟΥ ΟΡΓΑΝΑ
ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Σ' ΑΡΕΣΕΙ.


17)
ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΒΥΘΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΟΞΥΓΟΝΟ.
ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΤΥΧΗ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΑ ΑΕΡΑ.
ΠΙΑΣΕ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΡΟΥΦΑ.
ΜΗ ΓΕΛΑΣ ΜΑΛΑΚΑ ΘΑ ΠΝΙΓΕΙΣ!


18)
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ 12 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
5 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
4 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΤΡΩΝΕ 1 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΚΑΝΟΥΝ SEX
ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΤΟΥ.


19)
ΑΠ' ΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΑΝΕΒΗΚΑ ΚΑΝΤΑΔΑ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ
ΚΑΙ ΒΡΗΚΑ ΕΣΕΝΑ ΑΝΑΣΚΕΛΑ ΜΕ ΠΕΝΤΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ.
ΒΟΥΒΑΘΗΚΑ ΤΑ ΕΧΑΣΑ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΟΥΤΕ ΛΕΞΗ
ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ ΚΑΤΕΒΑΣΑ ΚΑΙ ΕΥΘΥΣ ΓΙΝΑΜΕ ΕΞΙ.


20)
ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΗΣ ΚΑΙ ΗΣΟΥΝΑ Η ΝΑΣΑ
ΘΑ ΜΟΥ ΠΑΙΡΝΕΣ ΤΣΙΜΠΟΥΚΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΣΑ.


21)
ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΣ ΔΕΝ ΗΣΟΥΝΑ ΠΟΛΥ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ
ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ Ο ΚΩΛΟΣ ΣΟΥ ΜΑΣ ΒΓΗΚΕ ΠΕΤΑΧΤΟΣ
ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΖΕΝΤΛΕΜΑΝ ΜΑΣ ΒΓΗΚΕΣ ΜΑΝΤΜΑΖΕΛ
ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΛΑΝΗ ΑΡΧΙΣΕΣ ΤΑ ΣΟΥΣΕΛ!


22)
ΔΩΡΟ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΦΕΥΓΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ
ΠΕΝΤΕ ΨΩΛΕΣ ΑΡΑΠΙΚΕΣ ΝΑ ΣΕ ΓΑΜΟΥΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ.


23)
Η ΧΙΛΙΕΤΙΑ ΕΦΥΓΕ, ΠΟΛΛΑ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ
ΜΑ Ο ΠΟΥΤΣΟΣ ΜΟΥ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΧΑΣΕΙ.


24)
ΣΟΥΣΑΜΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΩΛΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ Ο ΠΟΥΤΣΟΣ ΜΟΥ ΤΟ ΜΕΛΙ
ΕΛΑ ΝΑ ΓΑΜΗΘΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΣΤΕΛΙ.


25)
TΡΕΙΣ ΟΙ ΤΡΥΠΕΣ ΤΗΣ ΓΥΝΗΣ, ΤΡΕΙΣ ΟΙ ΓΕΥΣΕΙΣ ΗΔΟΝΗΣ
ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΡΟ ΦΤΑΝΕΙ Η ΠΙΠΑ, ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ Η ΠΙΣΩ ΤΡΥΠΑ
ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΞΕΚΟΛΙΑΡΗΣ
ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΤΙΣ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΕΙΣ..


26)
ΕΝΑ ΚΑΡΑΒΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΑΝΑΚΙ
ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΠΟΥΤΑΝΑΚΙ.


27)
ΕΙΧΑ 7 ΑΓΓΟΥΡΙΑ, ΤΑ 6 ΓΙΑ ΣΑΛΑΤΑ
ΤΟ ΕΒΔΟΜΟ ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΓΑΜΑΤΑ.


28)
ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΙΝΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ ΑΝΘΟΥΝ ΟΙ ΜΕΛΙΤΖΑΝΕΣ
Τ'ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΟΥ ΧΤΥΠΑΝΕ ΣΑΝ ΚΑΜΠΑΝΕΣ.

29)
ΚΑΒΑΦΗ ΕΧΕΙΣ ΟΝΟΜΑ, ΡΙΜΑ, ΟΥΣΙΑ, ΛΟΓΟ.
ΕΝΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΑΠ' ΤΟΝ ΚΩΛΟ.
(ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΧΘΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ)


30)
ΝΟΜΙΖΩ ΗΤΑΝΕ ΜΕΡΑ ΜΕΣΗΜΕΡΙ
ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΣΕ ΕΙΔΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥΛΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ.
ΜΗΝ ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, ΜΗΝ ΗΤΑΝΕ ΜΠΕΚΑΤΣΑ
ΗΤΑΝ ΤΟΥ ΛΟΚΑΤΖΗ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΣΤΗΝ ΤΑΡΑΤΣΑ.


31)
ΠΕΘΑΝΕ Ο ΓΑΙΔΑΡΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΣΟΥ
ΤΗ ΠΡΟΒΙΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕ ΓΟΥΝΑ ΚΑΙ Τ?ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΥΔΟΥΝΑ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΥΤΣΑ ΤΟΥ ΦΛΟΓΕΡΑ
ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΙΖΕΙΣ ΟΛΗ ΜΕΡΑ.


32)
ΝΑ ΦΑΣ ΑΡΑΠΙΚΗ ΨΩΛΗ 45 ΠΟΝΤΟΥΣ
4 ΔΑΧΤΥΛΑ ΧΟΝΤΡΗ ΚΑΙ ΦΛΕΒΕΣ ΝΑ' ΧΕΙ ΚΟΜΠΟΥΣ
ΠΑΠΑΡΙ ΝΑ' ΧΕΙ ΣΑΝ ΓΡΟΘΙΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΔΙΑ ΣΑ ΤΟΥΛΟΥΜΙΑ
ΝΑ ΚΡΕΜΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΟΥ ΣΑΝ ΣΥΡΙΑΝΑ ΛΟΥΚΟΥΜΙΑ.


33)
ΤΟ ΠΟΥΛΙ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΝΥΧΤΩΝΕΙ,
ΣΑΝ ΤΟΝ BATMAN ΣΚΑΡΦΑΛΩΝΕΙ
ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΧΙΚΕΣ ΣΟΥ ΤΡΥΠΕΣ
ΔΙΩΧΝΕΙ ΒΑΣΑΝΑ ΚΑΙ ΛΥΠΕΣ.


34)ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΣΚΙΟΥΡΑΚΙ ΜΕ ΣΦΙΧΤΟ ΤΟ ΚΩΛΑΡΑΚΙ
ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΩΝ Τ' ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΑ ΠΕΡΝΑΣ ΓΙΑ ΒΕΛΑΝΙΔΙΑ


ΜΕΣ ΣΤΟΥ ΔΕΝΤΡΟΥ ΣΟΥ ΤΗΝ ΤΡΥΠΑ
ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΙΠΑ.


35)
ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΥΡΑΝΟΣ,


Τ'ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Τ'ΑΣΤΡΑ
Ο ΠΟΥΤΣΟΣ ΜΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΣ
ΚΑΙ Ο ΚΩΛΟΣ ΣΟΥ Η ΓΛΑΣΤΡΑ.

36)
ΣΟΥ ΕΣΚΙΣΑ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΑΠΟ
ΚΑΙ ΑΠ' ΤΗΝ ΚΑΒΛΑ ΤΗΝ ΠΟΛΛΗ ΦΩΝΑΞΕΣ ΤΟ 100!
ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΑΜΕΣΩΣ ΗΡΘΑΝΕ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΙΣ ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ
ΕΝΩ ΕΓΩ ΣΕ ΓΑΜΑΓΑ ΣΕ 82 ΣΤΑΣΕΙΣ.


37)
ΕΝΑ ΚΑΡΑΒΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠ' ΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ
ΚΙ ΕΣΥ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΟΥΤΣΑ ΜΟΥ, ΚΑΝΕΙΣ ΤΡΑΜΠΟΛΙΝΟ.


38)
ΕΝΑ ΚΑΡΑΒΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΕΧΕΙ ΜΥΔΙΑ,
ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΓΑΜΑΓΑ ΚΑΙ ΜΟΥ' ΓΛΕΙΦΕΣ Τ' ΑΡΧΙΔΙΑ;


39)
ΗΤΑΝΕ ΝΥΧΤΑ ΣΚΟΤΕΙΝΗ, ΧΑΜΕΝΟ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ
ΗΜΑΣΤΑΝ ΛΕΕΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΣΥ, ΚΑΙ ΜΟΥ ΓΛΕΙΦΕΣ ΤΟ ΠΑΠΑΡΙ.
ΤΟΤΕ ΞΥΠΝΑΩ ΤΙ ΝΑ ΔΩ, Η ΜΕΡΑ ΕΙΧΕ ΦΕΞΕΙ
ΣΕ ΓΑΜΗΣΑ ΠΕΝΤΕ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΩΡΑ ΕΞΙ.


40)
ΑΡΓΕΙ ΝΑ'ΡΘΕΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΙΖΕΙ ΤΟ ΝΤΙΒΑΝΙ.
ΑΠ' ΤΗΝ ΚΑΒΛΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΘΑ ΣΟΥ ΡΙΧΝΩ ΟΛΟ ΚΑΒΛΙ.


41)
ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΠΕΡΠΑΤΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΖΗΤΟΥΣΕΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗ,
ΕΙΧΕΙΣ ΚΟΣΚΙΝΟ ΤΟΝ ΜΟΥΝΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΟΥ ΣΑ ΦΟΥΡΝΟ.


42)
ΣΤΑ ΟΡΓΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΑΣΛΑΝΗ,
ΕΝΑ ΚΑΘΙΚΙ ΕΒΑΛΕ ΚΑΜΕΡΑ ΣΤΟ ΤΑΒΑΝΙ,
ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΦΑΝΤΑΖΟΜΟΥΝΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΟΥΣΕΛΑΚΙ,
ΠΩΣ ΘΑ' ΦΤΑΝΕ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΜΑΚΗ.


43)
ΕΣΥ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΝΟΥΣ ΣΟΥ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ
ΕΝΑ ΚΑΡΑΒΙ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΠΟΣΕΣ ΚΑΠΟΤΕΣ ΒΓΑΖΕΙ ?


44)
ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΥΣ ΣΑΝ ΤΟ ΠΟΝΟΔΟΝΤΟ Ο ΠΟΝΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ
ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΠΩΔΥΝΟ ΝΑ ΣΕ ΓΑΜΑ ΑΡΑΠΗΣ.


45)
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ,
ΜΑΣ ΤΑ'ΠΕ ΚΙ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ
ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΓΑΜΗΘΗΚΕΣ ΜΙΚΡΟΣ,
ΝΑ ΓΑΜΗΘΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟΣ.


46)
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ,
ΠΟΛΥ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΟΥΝΕ
ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΛΟΥΚΙΑ ΤΗΣ ΔΕΗ,
ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΟΥ ΘΑ ΜΠΟΥΝΕ.

47)
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ,
ΕΓΩ ΤΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΩ
ΚΑΙ Μ'ΕΝΑ ΡΟΠΑΛΟ ΧΟΝΤΡΟ
ΣΤΟ ΚΩΛΟ ΣΟΥ ΤΑ ΧΩΝΩ


48)
Α,ΡΕ ΒΑΓΓΕΛΗ, ΠΟΙΗΤΗ,
ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΜΟΛΥΒΙΑ,
ΠΑΡΕ ΦΟΡΑ ΑΠ'ΤΟΝ ΓΚΡΕΜΟ
ΚΑΙ ΚΛΑΣΕ ΜΑΣ Τ'ΑΡΧΙΔΙΑ!!!
(ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ)


49)
ΣΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ΠΗΓΕΣ,
ΠΕΙΡΑ ΓΙΑ Ν' ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ,
ΜΑ Η ΠΟΥΤΑΝΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΡΥΠΑ,
ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΠΟΥΤΣΑ ΣΑ ΝΤΑΛΙΚΑ
ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΕΚΕΙΝΟ ΟΛΟ,
ΣΟΥ ΤΗΝ ΕΧΩΝΕ ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ?


50)
ΣΟΥ ΕΣΚΙΣΑ ΩΡΑΙΑ ΤΟ ΑΤΑΚΤΟ ΚΩΛΙ
ΚΑΙ ΕΊΧΑ ΓΙΑ ΠΑΡΕΑ, ΑΧ ΝΑΙ ΤΟΝ ΚΟΡΚΟΛΗ.
ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΧΥΝΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΙΤΣΑ
ΑΥΤΟΣ ΣΟΥ ΦΩΝΑΖΕ, ΤΙ ΕΊΣΑΙ ΠΟΥΤΑΝΙΤΣΑ;


51)
ΤΟΥ ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑ Η ΨΩΛΑ
ΕΧΕΙ ΓΕΥΣΗ ΚΟΚΑ ΚΟΛΑ,
ΓΛΥΨΕ ΤΗ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΓΕΎΣΗ
ΑΦΟΥ ΞΕΡΩ ΠΩΣ Σ' ΑΡΕΣΕΙ.


52)
ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΡΩ
ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΣΟΥ Η ΤΡΥΠΑ
ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΖΑΧΑΡΗ
ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΤΟΣΗ ΓΛΥΚΑ ;


53)
ΑΠ' ΤΗ ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΕΊΝΑΙ ΕΝΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙ,
ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΤΟ ΜΟΥΝΙ ΔΥΟ ΔΑΧΤΥΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ.


54)
ΣΕ ΕΙΔΑ ΣΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ
ΓΕΛΟΥΣΕΣ ΟΛΟ ΤΡΕΛΑ,
ΜΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ
ΠΩΣ ΕΛΕΙΠΕ Η ΣΕΛΑ.


55)
Ο ΠΟΥΤΣΟΣ ΜΟΥ ΕΧΟΡΕΥΕ ΖΕΜΠΕΚΙΚΟ ΒΑΡΥ
ΚΑΙ ΣΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΚΟΙΤΑΖΕΣ ΚΑΒΛΩΝΕΣ ΠΟΛΥ.
ΣΗΚΩΘΗΚΕΣ ΜΕ ΚΕΦΙ ΚΤΥΠΩΝΤΑΣ ΠΑΛΑΜΑΚΙΑ
ΚΑΙ ΕΒΑΛΕΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΤΑ ΔΥΟ ΜΟΥ ΑΡΧΙΔΑΚΙΑ.


56)
ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΟΙΗΤΗΣ
ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΜΟΛΥΒΙΑ
ΖΩΓΡΑΦΙΣΕ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΒΛΙ
ΚΑΙ ΚΛΑΣΕ ΜΟΥ Τ'ΑΡΧΙΔΙΑ.

57)
Ο ΚΩΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΑΣΗ
ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΠΗΓΑΔΙ,
ΜΑ ΟΠΟΙΟΣ ΚΩΛΟ ΔΕ ΓΕΥΤΕΙ
ΤΥΦΛΟΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΑΔΗ.


58)
Ο ΠΟΥΤΣΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΟΣ
ΣΑΝ ΛΑΣΤΙΧΟ PIRELLI
ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ
ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΣΟΥ ΘΕΛΕΙ.


59)
ΒΟΥΚΟΛΙΚΑ ΣΕ ΞΕΣΚΙΣΑ
ΠΑΝΩ ΣΕ ΜΙΑ ΡΑΧΟΥΛΑ
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΙΣΕΣ
ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΑ.


60)
ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΣΟΥ
ΒΕΛΟΥΔΙΝΕΣ ΤΟΥΛΙΠΕΣ,
ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝΕ
ΤΙΣ ΠΙΟ ΩΡΑΙΕΣ ΠΙΠΕΣ.


61)
ΚΑΤΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 12 ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 13
ΤΗΣ ΓΑΜΙΚΗΣ ΕΝΩΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΩΛΟΜΠΑΡΙΑΣ,
ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΩ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΑΘΩΩΝΩ,
ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΒΑΖΩ ΝΙΚΗΤΗ
ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΧΩΝΩ.


62)
ΤΗΣ ΧΗΡΑΣ ΤΟ ΜΟΥΝΙ
ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ,
ΝΑ ΒΑΖΩ ΜΕΣΑ ΤΑ ΨΙΛΑ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΩΛΗ ΜΟΥ ΟΛΗ.


63)
ΤΟΝ ΕΓΛΥΨΕΣ, ΤΟΝ ΕΠΑΙΞΕΣ,
ΤΟΝ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΤΑΡΤΙ,
ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΓΩ ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΟΥ
ΘΑ ΚΑΝΩ RAVE PARTY.


64)
ΟΔΗΓΑΓΑ ΣΤΗΝ ΤΣΙΜΙΣΚΗ, ΚΑΙ ΕΙΔΑ 10 ΜΟΥΝΕΣ,
Τ' ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΚΟΚΚΙΝΙΣΑΝ ΚΑΙ ΓΙΝΑΝ ΠΑΠΑΡΟΥΝΕΣ,
ΠΡΗΣΤΗΚΑΝΕ ΚΑΙ ΓΕΜΙΣΑΝ 40 ΤΟΝΟΥΣ ΧΥΣΙ,
ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΤΗΚΑ, ΑΧ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΝ ΓΑΜΗΣΕΙ.


65)
ΠΑΣΤΕΣ, ΤΟΥΡΤΕΣ, ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙΑ
ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΑ,
ΤΟΝ ΠΑΡΑΛΟ ΑΡΧΙΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΚΟΛΑΤΑΚΙΑ,
ΝΑ ΤΑ ΦΑΣ ΝΑ ΓΛΥΚΑΘΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΓΑΜΗΘΕΙΣ.


66)
ΗΤΑΝ ΒΡΑΔΥ ΒΡΟΧΕΡΟ & ΕΓΩ ΗΜΟΥΝΑ ΧΑΛΙΑ,
ΤΟΤΕ ΜΟΥ ΤΟΝ ΑΡΠΑΞΕΣ, ΤΟΝ ΕΚΑΝΕΣ ΣΜΠΑΡΑΛΙΑ,
ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΤΟΝ ΕΒΑΛΕΣ ΜΕ ΤΟΛΜΗ & ΜΕ ΧΑΡΗ
ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΕΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ: ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΤΙ ΠΑΠΑΡΙ!

67)
ΕΧΕΙΣ ΜΟΥΝΑΚΙ ΤΡΥΦΕΡΟ
ΣΑΝ ΤΟΝΟ RIO MARE,
ΠΕΣΕ ΣΤΑ ΓΟΝΑΤΑ ΛΟΙΠΟΝ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΩΛΗ ΜΟΥ ΠΑΡΕ.
ΑΝΤΕ, ΘΑ ΠΕΣΕΙΣ;


68)
Η ΨΩΛΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΡΥΣΗ,
ΟΥΤΕ ΜΥΓΔΑΛΙΑ Ν' ΑΝΘΗΣΕΙ.
ΑΦΗΣΕ ΤΗ ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙ
ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΕΙΣ ΓΑΜΗΣΙ.


69)
45 ΝΑΥΤΙΚΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΓΕΜΑΤΟΙ ΚΑΥΛΕΣ
ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΠΑΙΡΝΑΝΕ ΠΑΝΩ ΣΕ ΚΑΤΙ ΤΑΒΛΕΣ,
ΣΕ ΣΤΑ 4 ΝΑ ΤΡΩΣ ΚΑΤΙ ΠΑΛΟΥΚΙΑ
ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΤΟΥΣ ΠΛΑΚΩΣΕΣ Σ' ΑΠΑΝΩΤΑ ΤΣΙΜΠΟΥΚΙΑ


70)
ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΟΥ ΠΕΡΝΩ,
ΦΩΝΕΣ ΑΚΟΥΩ ΣΤΑΜΑΤΩ.
ΠΑΛΙ ΓΑΜΑΕΙ ΝΟΜΙΣΑ
ΜΑ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟΡΗΣΑ,
ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΕΛΕΓΕΣ
ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΣΤΗΣΕ ΚΩΛΟ,
ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΞΕΦΩΝΙΖΕΣ
ΑΡΑΠΗ ΒΑΛΤΟ ΟΛΟ!!!

Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2009

ΟΙ ΦΟΥΣΚΑΛΕΣ!!!

ΟΙ ΦΟΥΣΚΑΛΕΣ!!!
Ήταν ένας Άγγλος, ένας Γερμανός και ένας Πόντιος που πέθαναν την ίδια μέρα και συναντιούνται με τον Άγιο Πέτρο για να τους δείξει τον δρόμο για τον παράδεισο:
- Λοιπόν παιδιά μου θα πάρετε ίσια αυτό τον δρόμο που είναι γεμάτος φουσκάλες. ΠΡΟΣΟΧΗ! Αν πατήσετε έστω και μία φουσκάλα θα πραγματοποιηθεί το χειρότερό σας όνειρο.
Ξεκινούν λοιπόν και οι 3 για τον παράδεισο. Στον δρόμο βλέπει ο Γερμανός και ο Πόντιος τον Άγγλο να το κάνει με μια γριά 100 χρονών.
- Τον καημένο θα πάτησε φουσκάλα! λέει ο Πόντιος.
Μετά από λίγο βλέπει ο Άγγλος και ο Πόντιος το Γερμανό να το κάνει με μια γριά 100 χρονών.
- Τον καημένο θα πάτησε φουσκάλα! λέει πάλι ο Πόντιος. Και συνεχίζουν την πορεία τους.
Μετά από λίγο βλέπει ο Άγγλος και ο Γερμανός τον Πόντιο να το κάνει με την Pamela!
- Τον κωλόφαρδο! λέει ο Γερμανός.
- Τι έγινε ρε Pamela; ρωτάει ο Άγγλος
- Άσε ρε πάτησα φουσκάλα.

Tο πουλόβερ


Tο πουλόβερ




4 παντρεμένοι άντρες πήγαν για ψάρεμα. Μετά από λίγο άρχισαν να συζητούν μεταξύ τους...
-Δεν θα το πιστεψετε τι επρεπε να κανω για να μπορεσω να ερθω για ψαρεμα αυτο το σαββατοκυριακο.
-Υποσχεθηκα οτι θα βαψω ολο το σπιτι σε μια εβδομάδα! -Αυτο δεν ειναι τιποτα λεει ο αλλος...

-Εγω επρεπε να της υποσχεθω οτι θα χτισω καινουργια περγκολα για την πισινα.
-Καλα με δουλευετε;
-Εγω της υποσχεθηκα οτι θα κανω πληρη ανακαινιση στην κουζινα συμπεριλαμβανομενων και των ηλεκτρικων συσκευων!
-Ο τεταρτος δεν μιλαει....
-Εσυ μεγαλε γιατι δεν μιλας;Θες να πιστέψουμε οτι δεν υποσχέθηκες τίποτα;
-Εγω παιδια εβαλα το ξυπνητηρι σημερα το πρωι να χτυπησει στις 5 και 30..
και οταν αρχισε να βαραει,γυριζω στην γυναικα μου και της λεω: Ψαρεμα η Sex;
και μου απαντα...
Παρε ενα πουλοβερ μαζι σου!

Στη πτήση!


Στη πτήση!


     


Κατα τη διάρκεια μίας πτήσης της ολυμπιακής ο πιλότος βγάζει ανακοίνωση προς τους επιβάτες... « Σας μιλά ο Κυβερνήτης, πετάμε πάνω από την Μήλο σε ύψος 25,000 πόδων, εξωτερική θερμοκρασία -30 βαθμούς και η άφιξη μας στο Ηράκλειο υπολογίζετε σε 25 λεπτά...» Έλα όμως, που το μικρόφωνο του πιλοτηρίου έμεινε ανοικτό!


Μετά από λίγο ακούγεται ο εξής διάλογος κυβερνήτη-συγκυβερνήτη

--Α, ρε Μήτσο, να είχαμε μια καφεδιά τώρα να γουστάρουμε...
...ναι και μια αεροσυνοδό να μας κάνει μια πιπα, απαντά ο άλλος!


Οι επιβάτες αποσβολωμένοι και σκανδαλισμένοι περιμένουν την συνέχεια του διαλόγου...


Ακούγοντας το διάλογο η επικεφαλής αεροσυνοδός, έντρομη και κατακόκκινη, τρέχει να πάει να τους πει να κλείσουν το μικρόφωνο....

....περνώντας απο τους επιβάτες κάποιος την πιάνει από το χέρι και της λέει:

"Συγνώμη κοπελιά είπανε και καφε!"

Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2009

ΣΑΡΑΚΑΤΣΑΝΟΙ ΟΙ ΦΥΛΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ.

ΟΙ ΦΥΛΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ. ΣΑΡΑΚΑΤΣΑΝΟΙ
Οι Σαρακατσάνοι και η Ιστορία τους ...
Εγκαταστάθηκαν μόνιμα στα γύρω χωριά του Δήμου μας, μετά την απελευθέρωση της περιοχής από τους Τούρκους και τους Βουλγάρους.

Οι Σαρακατσαναίοι είναι ένα πανάρχαιο πρωτοελληνικό φύλο. Νομάδες κτηνοτρόφοι, ζούσαν στα βουνά το καλοκαίρι και το χειμώνα στα χειμαδιά (βνά-στράτα-χειμαδιά) διασκορπισμένοι σ' ολόκληρη την ηπειρωτική Ελλάδα.
Κοιτίδα των Σαρακατσάνων ήταν η οροσειρά της κεντρικής και νότιας Πίνδου και η Ρούμελη με επίκεντρο τα ΑΓΡΑΦΑ, χώρος που λόγω της γεωφυσικής του κατάστασης ήταν απάτητος, δεν ήταν γραμμένος πουθενά και γι' αυτό κατοικούνταν από αυτόνομους και ελεύθερους ανθρώπους. Ο διασκορπισμός τους από την αρχική κοιτίδα τους προς την υπόλοιπη ηπειρωτική Ελλάδα έγινε επί Τουρκοκρατίας και κυρίως τον 18ο αιώνα, στα χρόνια του Αλή Πασά.
Ως προς το όνομά τους υπάρχουν πολλές και διάφορες ετυμολογίες.
Σύμφωνα με τη Σαρακατσάνικη παράδοση πήραν το όνομά τους από τους Τούρκους.
Όταν έγινε η άλωση της Κων/πολης, οι Σ. φόρεσαν μαύρα ρούχα, ως ένδειξη πένθους, και δεν υποτάχθηκαν στον κατακτητή. Οι Τούρκοι τους έβλεπαν στα μαύρα και ανυπότακτους να μετακινούνται συνεχώς.
Γι' αυτό τους ονόμασαν «Καρακατσάν» (καρά =μαύρος και κατσάν=φυγάς, ανυπότακτος ), δηλ. «μαύροι φυγάδες». Από το Καρακατσάν με παραφθορά προήλθε η λέξη «Σαρακατσάνος».Μια άλλη πιθανή ετυμολογία είναι από την τουρκική λέξη σαράν που σημαίνει «φορτώνειν» ή σιαρίκ(=κλέφτης) και την τουρκική μετοχή κατσάν=φυγάς,ανυπότακτος, (σαράν + κατσάν = Σαρακατσάνος) γιατί από καιρό σε καιρό φόρτωναν τα πράγματά τους και μετακινούνταν με τα κοπάδια τους και γι' αυτό τους έδωσαν αυτό το όνομα οι Τούρκοι.
-Κατοικούμε εδώ από τότε που ο Θεός έφτιαξε αυτόν τον ευλογημένο τόπο με τα βνά και τα ποτάμια,τον ήλιο και το φεγγάρι.Από τότε κρατάει η γενιά μας,έλεγαν οι γερόντοι Σαρακατσάνοι-.

Ανεξάρτητα από τις μετακινήσεις τους και τον εναλλασσόμενο τόπο διαμονής τους έχουν τα ίδια ήθη και έθιμα και κυρίως μιλούν την ίδια γλώσσα, την Ελληνική, απαλλαγμένη από ξένα στοιχεία, αναλλοίωτη, που φέρει τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της δωρικής διαλέκτου. Το ίδιο αναλλοίωτοι και αμόλυντοι από αλλόφυλες επιμειξίες παρέμειναν και οι Σαρακατσιάνοι, οι «καταλαγαρώτεροι Έλληνες» όπως έγραψε ο Στέφανος Γρανίτσας. Διατήρησαν τα έθιμα, τις συνήθειες και τους κανόνες συμπεριφοράς και διαβίωσης κατά τρόπο πιστό και αυθεντικό. Στηρίχθηκαν στα παραδοσιακά τους έθιμα και στην ελληνική τους ταυτότητα και δεν επέτρεψαν στην περιβάλλουσα αλλοεθνή και ξενόγλωσση κοινωνία να εισβάλλει στη δική τους. Η οικονομική τους ευρωστία και αυτονομία και η διαβίωσή τους σε καλλίτερες υλικές συνθήκες τους οδήγησε, σε μια ουσιαστικά και τυπικά, εσωτερίκευση, τήρηση και εφαρμογή των εθιμικών κανόνων διαβίωσης και κοινωνικής συμπεριφοράς.
Η χρήση μιας και μόνο γλώσσας, της Ελληνικής, αποδεικνύει ότι οι Σαρακατσιαναίοι είναι διαφορετικοί από τους Βλάχους,( Οι Βλάχοι ή Αρμάνοι της Ελλάδας γνωστοί και με άλλα ονόματα κατά περιοχές:Κουτσόβλαχοι, Αρβανιτόβλαχοι, κ.τ.λ .ενώ οι ίδιοι αυτοαποκαλούνται Βλαχόφωνοι Έλληνες) που μιλούσαν εκτός από τα Ελληνικά και τα Βλάχικα. Επειδή η λέξη βλάχος χρησιμοποιήθηκε για να δηλώσει τον άνθρωπο που έχει πρόβατα, τον κτηνοτρόφο, τον βοσκό και επειδή η κτηνοτροφική ζωή ήταν κοινό τους στοιχείο, επήλθε σύγχυση πότε ένας βλάχος (=αυτός που έχει πρόβατα, ο κτηνοτρόφος, ο βοσκός) είναι Σαρακατσιάνος και πότε Βλάχος (=Βλαχόφωνο ). Με τη διαφορά όμως ότι οι Σ. ήταν καθαροί νομάδες και δεν είχαν πουθενά χωριό, ενώ οι Βλάχοι ζούσαν νομαδικά και ημινομαδικά, ήταν πριν αιώνες εγκαταστημένοι σε χωριά και ασχολήθηκαν και με το εμπόριο, τις τέχνες και τα γράμματα, ενώ οι Σαρακατσάνοι στα μέσα του προηγούμενου αιώνα εγκατέλειψαν το νομαδισμό. Αλλά και στην ενδυμασία, στα ήθη και έθιμα, στον τρόπο ζωής ξεχωρίζουν οι Σαρακατσαναίοι από τους Βλάχους, που δεν έρχονταν σε επιμειξία μεταξύ τους αλλά ούτε και επαγγελματικό αλισβερίσι είχαν..
Ο τρόπος ζωής τους ήταν οργανωμένος με ένα είδος ποιμενικής συνεργασίας, το «Τσελιγκάτο». Είτε βρίσκονταν στα βουνά για ξεκαλοκαιριό, είτε το χειμώνα στα χειμαδιά, αδέρφια, πρωτοξαδέρφια και δεύτερα ξαδέρφια έσμιγαν τα κοπάδια τους σε ένα είδος συνεταιρισμού, για την καλλίτερη παραγωγική συνεργασία και διάθεση των κτηνοτροφικών τους προϊόντων. Αρχηγός του «Τσελιγκάτου» ήταν ο τσέλιγκας ( αρχιποιμένας ), πλούσιος κτηνοτρόφος, με πολλά πρόβατα, που ξεχώριζε για τις ικανότητές του: έξυπνος, δυναμικός, κοινωνικός, ευέλικτος,τολμηρός, έντιμος και δίκαιος...
Αυτός κανόνιζε σχεδόν τα πάντα που είχαν σχέση με το τσελιγκάτο ( ενοικίαση βοσκοτόπων, πώληση γάλακτος και τυροκομικών προϊόντων, αρνιών, μαλλιών κ.τ.λ.). Είχε όμως και κοινωνικό ρόλο στη στάνη:

συμβούλευε- μαζί με τους γεροντότερους- και έλυνε διαφορές. Όλοι οι σμίχτες είχαν συμμετοχή στα κέρδη και τις ζημιές του κοπαδιού. Του Αγίου Δημητρίου για το καλοκαίρι και του Αγίου Γεωργίου για το χειμώνα έκαναν λογαριασμό και απολογισμό των εσόδων και εξόδων του τσελιγκάτου και πάντα κρατούσαν παραστατικά ( τεφτέρια ). Οι Τσοπαναραίοι ήταν αυτοί που είχαν λίγα ή καθόλου πρόβατα και δεν είχαν δικό τους τσελιγκάτο. Με τα πρόβατα αλλά και τα άλλα ζώα τους έδενε στενή σχέση. Τα φρόντιζαν και τα πρόσεχαν ιδιαίτερα, αφού ήταν γι' αυτούς όλη τους η περιουσία.

 
 Το σπίτι των Σαρακατσαναίων ( το κονάκι ), που το κατασκεύαζαν μόνοι τους, ήταν ένα καλύβι με σάλωμα και ήταν δυο τύπων: α) το ορθό κονάκι ( κωνοειδής καλύβα ), που κατέληγε στην κορυφή του σε σταυρό και είχε στο κέντρο την εστία ( φωτογώνι ) και γύρω-γύρω διασκευασμένους χώρους όπου τοποθετούσαν ρούχα, είδη μαγειρικής κ.τ.λ., ενώ υπήρχε σταθερή θέση για το εικόνισμα β) ο πλάγιος τύπος με δίρριχτη στέγη που κατασκευαζόταν από κορμούς δέντρων, ξύλα ( πελεκούδια ) και κλαδιά ελάτων ( μπάτσες ). Τα «κονάκια», ο οικισμός δηλ. το σύνολο των νομαδικών οικογενειών αποτελούσε τη Στάνη. Στάνη και τσελιγκάτο δεν ταυτίζονταν. Μπορεί μια στάνη να είχε δυο ή περισσότερα τσελιγκάτα. Το αντίστροφο όχι.
Η Σαρακατσάνικη οικογένεια ήταν πατριαρχική. Αυστηρή πειθαρχία και άγραφοι απαρασάλευτοι νόμοι όριζαν τη συμπεριφορά του κάθε μέλους της.
Αρχηγός της οικογένειας ήταν ο άνδρας, ο πατέρας. Στον πατέρα και τη μάνα υπήρχε απόλυτος σεβασμός. 

 
Το κορίτσι το χαρακτήριζε η ντροπαλοσύνη, η καλή ανατροφή και ο καλός ψυχικός κόσμος. Το αγόρι έπρεπε να ήταν σεμνό, συγκρατημένο στις πράξεις, τα λόγια και τους τρόπους του. Ο στυλοβάτης όμως της οικογένειας ήταν η γυναίκα, που σήκωνε όλο το βάρος των ευθυνών. Αυτή είχε καθημερινά αναλάβει όλες τις δουλειές του νοικοκυριού ( να φέρει ξύλα, ν' ανάψει φωτιά, να φέρει νερό από τη βρύση με τη βαρέλα, να περιποιηθεί τα παιδιά, να κάμει το νοικοκυριό του κονακιού κ.τ.λ. ), αλλά και τις εξωτερικές δουλειές των προβάτων ( παραγωγή γαλακτοκομικών προϊόντων, κατασκευή, στρώσιμο, ξέστρωμα μαντριών κ.τ.λ. ).Η ρόκα, για το γνέσιμο του μαλλιού, ήταν η αχώριστη συντροφιά της. Όπου κι αν πήγαινε την είχε μαζί της. Το γνέσιμο του μαλλιού ήταν για τη Σαρακατσάνα ευχαρίστηση και «σκόλη». Εκείνο όμως που την κρατούσε «σκλαβωμένη» ήταν ο αργαλειός. Η Σ. ήταν μια αφανής ηρωίδα της καθημερινής ζωής. Έπρεπε να υπηρετεί την οικογένεια με θρησκευτική ευλάβεια και προσήλωση. Ενέπνεε όμως σεβασμό και έχαιρε εκτίμηση, ιδιαίτερα όταν γίνονταν μητέρα.
Η παιδεία των Σαρακατσάνων ήταν σχεδόν ανύπαρκτη. Οι σκληρές συνθήκες ζωής και οι συνεχείς μετακινήσεις τους στις ορεινές περιοχές δεν επέτρεπαν τη μόρφωση των παιδιών τους σε σχολεία. Κάποια τσελιγκάτα, το καλοκαίρι, με δικά τους έξοδα μίσθωναν δάσκαλο, συνήθως συνταξιούχο, για να δώσει κάποιες γνώσεις στα παιδιά. Τα παιδιά παρακολουθούσαν τα μαθήματα σε μια ειδικά διαμορφωμένη καλύβα, το «δασκαλοκάλυβο». Είχαν όμως μια βαθιά αίσθηση του ελληνικού γλωσσικού οργάνου. Από τις αφηγήσεις τους διαπιστώνει κανείς μια λιτότητα και παραστατικότητα στην έκφραση, ενώ στα τραγούδια τους φαίνεται μια βαθιά αίσθηση του ρυθμού και του μέτρου.
Οι Σαρακατσάνοι ήταν πιστοί χριστιανοί, χωρίς μεγάλη θεωρητική κατάρτιση.
Τελούσαν όμως τα θρησκευτικά τους καθήκοντα και ένιωθαν δέος για τα μυστήρια, ειδικά του γάμου και της βάπτισης. Τις μεγάλες γιορτές της Χριστιανοσύνης και τις ονομαστικές γιορτές τις γιόρταζαν με μεγαλοπρέπεια, όπου κι αν βρίσκονταν. Γλεντούσαν συχνά με χορό και τραγούδια. Τα τραγούδια, προϊόν ιστορικής και συναισθηματικής εσωτερίκευσης γεγονότων και καταστάσεων, κατατάσσονται σε τρειςενότητες: στα κλέφτικα, στα ποιμενικά και της λεβεντιάς, της Χαράς ( γάμου ) και της αγάπης, και του χωρισμού και της ξενητειάς. Οι χοροί τους λεβέντικοι, έχουν την καταγωγή τους στον αρχαίο ελληνικό ρυθμό. Το παίξιμο της φλογέρας - το κατεξοχήν μουσικό όργανο - για το Σαρακατσάνο τσοπάνη ήταν μια ιεροτελεστία. Ιδιαίτερα γλεντούσαν, όταν γίνονταν κάποιος γάμος στο τσελιγκάτο. Ο γάμος μαζί με τη γέννηση των παιδιών αποτελούσε τους δυο κύριους πόλους της Σαρακατσάνικης κοινωνίας. Ο γάμος ήταν ένα κοινωνικό φαινόμενο πολυδιάστατο, με ένα κύκλο πράξεων, στάσεων, συμβόλων και συμπεριφορών. Χαρακτηριστικό του ήταν η ενδογαμία. Κοινωνικός σκοπός του γάμου ήταν η αναπαραγωγή ( γέννηση και ανατροφή παιδιών ) και η κοινωνική κατανομή της εργασίας. Αλλά, και το θάνατο περιβάλουν με ένα κύκλο εκδηλώσεων και πράξεων που φανερώνει ότι ήταν προετοιμασμένοι για το αναπόφευκτο αυτό γεγονός. Στις μετακινήσεις τους, στο ξεκαλοκαιριό ή το χειμαδιό, είχαν πάντα μαζί τους τη νεκροαλλαξιά. Τα τσελιγκάτα συνέβαλαν αποφασιστικά στους αγώνες της ανεξαρτησίας. Στην επανάσταση του 1821 οι Σαρακατσιαναίοι ήταν τα στηρίγματα της κλεφτουριάς - όπως και όλοι οι άνθρωποι του βουνού - και της εξασφάλιζαν τα απαραίτητα. Κάθε οικογένεια είχε δώσει κι από έναν κλέφτη. Πολλοί ήταν και οι επώνυμοι Σαρακατσάνοι αγωνιστές ( αρματολοί και κλέφτες ) της προεπαναστατικής και της επαναστατικής περιόδου, όπως οι αρματολοί του Καρπενησίου Συκάδες, ο Β. Δίπλας, ο Χασιώτης και ο Λεπενιώτης ( αδέλφια του Κατσαντώνη ), ο Φαρμάκης, ο Γ. Τσόγκας, ο Αραπογιάννης, ο Λιάκος και κυρίως τα καμάρια των Σαρακατσαναίων, ο Κατσαντώνης και ο Καραϊσκάκης πολεμιστές και καπετάνιοι των Αγράφων, Τζουμέρκων και Ρούμελης. Στον Μακεδονικό Αγώνα βοήθησαν τα ελληνικά αντάρτικα σώματα ως οδηγοί, αγγελιοφόροι, τροφοδότες και σύνδεσμοι. Περιέθαλψαν τραυματίες στις στάνες τους, διέθεσαν τρόφιμα, ιματισμό, μετέφεραν όπλα και συμμετείχαν οι ίδιοι στα αντάρτικα σώματα, όπως ο οπλαρχηγός Κ. Γαρέφης κ. α. Ο Παύλος Μελάς συνεργάστηκε στενά με τους Σ. Ανώνυμοι αγωνιστές επίσης αντιστάθηκαν σ' όλους τους κατακτητές...
Αυτό που άφησαν πίσω τους ως κληρονομιά οι Σαρακατσιαναίοι δεν είναι μαρμάρινα αγάλματα, πίνακες ζωγραφικής, βιβλία προγονικά, αλλά μας κληροδότησαν υπέροχα ξυλόγλυπτα και όμορφα υφαντά, αντικείμενα που φιλοτέχνησαν για να κάνουν τη ζωή τους ευκολότερη. Η γυναίκα έφτιαχνε μόνη της τις αντρικές και γυναικείες φορεσιές. Μετά τον κούρο, το ξάσιμο του μαλλιού, το γνέσιμο, η ύφανση, το ράψιμο ήταν δικιά της δουλειά. Οι Σαρακατσαναίοι δε φόρεσαν ποτέ άλλο ξενικό ύφασμα, παρά μονάχα υφάσματα δικής τους κατασκευής. Η χαρακτηριστική σοβαρότητα των σκούρων χρωμάτων στις φορεσιές, τα υπέροχα χρώματα και σχέδια στις «παναούλες», τις μικρές ποδιές από χοντρό μάλλινο ύφασμα, ο ολοκέντητος κόκκινος φλάμπουρας του γάμου με θέματα αυστηρής συμμετρίας ανάμεσα και γύρω από τις τέσσερις γωνίες του σταυρού είναι μερικά από τα στοιχεία της Σαρακ. τέχνης.
Σήμερα η ποιοτική μεταβολή και ο κοινωνικός μετασχηματισμός των Σαρακατσαναίων είναι πραγματικότητα. Η κάθοδός τους από τα βουνά στις πεδιάδες, η εγκατάλειψη του πλάνητα βίου, η αγροτική διαβίωση ( ένα μικρό ποσοστό ασχολείται με την κτηνοτροφία ) αλλά και η ενασχόληση με ελεύθερα επαγγέλματα, η συμμετοχή τους στις μισθωτές υπηρεσίες, ιδιωτικές και δημόσιες, η ανάδειξή τους στην επιστήμη, τις τέχνες, τα γράμματα και την πολιτική διαμόρφωσαν μια Σαρακ. κοινωνία που συνδυάζει την παράδοση με τον εκσυγχρονισμό. Ιδιαίτερα διέπρεψαν στις επιστήμες, αλλά δεν υπάρχει τομέας στον επαγγελματικό χώρο, στον οποίο να μην έχουν συμμετοχή οι Σ. Όμως οι αρχές τους και οι αξίες της ζωής δεν άλλαξαν. Φιλήσυχοι και φιλόξενοι, νομοταγείς, αξιοπρεπείς, εργατικοί και αξιόπιστοι διακρίνονται για το μαχητικό τους πνεύμα, το σφρίγος και την αγωνιστικότητά τους...


 
 Από το 1960 και μετά, που οι Σαρακατσάνοι διασκορπίστηκαν στις πόλεις και τα χωριά, σαρανταπέντε πολιτιστικοί σύλλογοι και η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Σαρακατσαναίων ( ΠΟΣΣ ) προσπαθούν να κρατήσουν
και να συνεχίσουν τη Σ. παράδοση και να αντισταθούν στην αφομοιωτική και ισοπεδωτική τάση της εποχής μας, με το να συγκεντρώνουν και να καταγράφουν τα Σ. τραγούδια, να μαθαίνουν τους χορούς στους νέους, διατηρώντας δικά τους χορευτικά συγκροτήματα.
Με τα τμήματα γερόντων αναπαράγουν το πλούσιο και ανεξάντλητο υλικό, αφού οι γέροντες είναι οι μοναδικοί αδιάψευστοι μάρτυρες της Σαρακ. ιστορίας. Μεγάλη είναι η προσφορά στη διάδοση του Σαρακ. τραγουδιού, των Σ. τραγουδιστών, επαγγελματιών και μη, που έχουν ηχογραφήσει σε δίσκους και κασέτες τα τραγούδια τους. Το Λαογραφικό Μουσείο Σαρακατσάνων στις Σέρρες, όπου εκτίθεται αυθεντικό υλικό απ' όλες τις περιοχές της Ελλάδας που έχει σχέση με τη ζωή και τη λαϊκή τέχνη των Σαρακατσάνων, έτυχε Ευρωπαϊκής αναγνώρισης και βραβεύτηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Μουσείων. Υπάρχουν όμως μουσεία, μικρότερης ίσως εμβέλειας, και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας με υλικό από τη λαϊκή τέχνη και τη ζωή των Σαρακατσαναίων. Υπαίθριοι παραδοσιακοί οικισμοί ( Στάνες) σε διάφορα μέρη της χώρας κατασκευάστηκαν από συλλόγους και αναβιώνουν σκηνές από την καθημερινή ζωή των Σ. Έντυπο υλικό κυκλοφορεί για ενημέρωση των απανταχού Σ., όπως η 

« Ηχώ των Σαρακατσαναίων» που εκδίδεται από την ΠΟΣΣ, το ετήσιο περιοδικό «Σαρακατσαναίοι» από την αδελφότητα Σ. Ηπείρου, η εφημερίδα "Σαρακατσ. Χαιρετήματα" από των εν αθήναις Σαρακ. Ηπείρου, το περιοδικό «Τα Δέοντα των Σαρακατσαναίων» από το Σύνδεσμο Σαρακ. Φθιώτιδας κ.ά. Σε συνέδρια πανελλήνια και ημερίδες με εισηγητές διάφορους επιστήμονες συζητούνται ποικίλα θέματα σχετικά με τους Σαρακατσαναίους. Το Πανελλήνιο Αντάμωμα στο Περτούλι Τρικάλων την τελευταία Κυριακή του Ιουνίου και άλλα τοπικά, σε θέσεις που συνήθως ξεκαλοκαίριαζαν οι Σαρακατσαναίοι., που γίνονται κάθε χρόνο καθώς επίσης, συνεστιάσεις, συνάξεις και χοροεσπερίδες βοηθούν στη διατήρηση της παράδοσης αλλά και στη σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ των Σαρακατσαναίων. Τέτοια τοπικά ανταμώματα οργανώνονται στο Βελούχι ( θέση Άγιοι Απόστολοι Μερκάδας ) την δεύτερη Κυριακή του Ιουλίου από το Σύνδεσμο Σ. Φθιώτιδας, στην Πάρνηθα ( στη θέση Μόλα) του Αγίου Πνεύματος από τους Συλλόγους Συλλ. Αττικής, στο Γυφτόκαμπο ( κεντρικό Ζαγόρι Ηπείρου ) την πρώτη Κυριακή του Αυγούστου από την Αδελφότητα Σαρακ. Ηπείρου, στην Ελατειά Δράμας ( θέση Μπουζάλα ) στις 20 Ιουλίου από τους Συλλόγους Σ. Μακεδονίας και Θράκης,στο όρος Βόρας(Καϊμακτσαλάν) στις 22 Αυγούστου από τους Συλλ. Σαρακ.κεντρικής Μακεδονίας,και Βοιωτίας,Πρέβεζας,Θεσπρωτίας κ. α. Επίσης στη Βουλγαρία στο όρος Καραντίλα ( Σλίβεν ) από την Ομοσπονδία Συλλ. Σαρακ., που έχουν μείνει εκεί μετά το κλείσιμο των συνόρων, αλλά διατηρούν τη γλώσσα, τα ήθη και τα έθιμα της Σαρακ. παράδοσης...
ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΣΑΡΑΚΑΤΣΑΝΩΝ ΣΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ















ΕΔΩ Ο ΧΑΡΤΗΣ ΤΟΥ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΣΑΡΑΚΑΤΣΑΝΩΝ ΣΕΡΡΩΝ

 

taxalia-Τo N.1 BLOG ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

taxalia-Τo N.1 BLOG ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ